Redakcja Home&Market wyróżniła Generali tytułem Najlepszego Partnera w Biznesie 2020. Magazyn szczególnie docenił wsparcie, jakiego ubezpieczyciel udzielił swoim klientom w trudnym czasie pandemii Covid-19.   

W uzasadnieniu redakcja miesięcznika podkreśliła, że wyróżnione firmy interesują się sytuacją swoich klientów, są świadome ich potrzeb i reagują szybko na ich oczekiwania. Jak zauważył miesięcznik, dla nagrodzonych firm interes własny jest równie ważny jak dbanie o klientów. Podczas spowolnienia gospodarczego wywołanego epidemią wykazały się one empatią, mądrym wspieraniem i uważnością, dlatego zasłużyły na tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie.

–  Bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów jest wpisane w strategię całej Grupy Generali. Pandemia jest takim momentem, kiedy szczególnie wsparcie ubezpieczyciela jest potrzebne. Bardzo się cieszę, ze redakcja Home&Market doceniła nasze wysiłki – mówi Maciej Fedyna, Prezes Zarządu Generali w Polsce.

Już na początku kwietnia, Generali wprowadziło innowacyjny produkt, zapewniający ochronę pracownikom na wypadek zachorowania na Covid-19. Jest to odrębne ubezpieczenie grupowe oferowane przedsiębiorcom zatrudniającym minimum 10 osób. Pracodawca może ubezpieczyć całą swoją załogę na wypadek zarażenia się wirusem SARS-CoV-2.

Ubezpieczyciel rozszerzył również zakres ochrony istniejących produktów. Małe i średnie firmy, które ubezpieczyły w Generali stacjonarny sprzęt elektroniczny, a w czasie pandemii przekazały go pracownikom do pracy zdalnej, cały czas zachowują jego ochronę.